Uvjeti kupovine

PRATI ME d.o.o. 
OIB: 25041319668 
Adresa sjedišta: Jurjevska 20, 10000 Zagreb
Adresa poslovnog prostora: Pile I. 1, 10000 Zagreb

Kontakt

Adresa elektroničke pošte: [email protected] 

Info telefon +385 1 4400 425

Radno vrijeme korisničke podrške 

Radnim danom od 9:00 do 19:00 sati.

Opće odredbe

Molimo Vas da kao korisnici pažljivo pročitate Uvjete korištenja , Politiku o privatnosti i ove Uvjete kupovine (zajedno u daljnjem tekstu: Uvjeti korištenja) prije kupovine na web stranici www.bazzar.hr.  

Prihvaćanjem Uvjeta korištenja izjavljujete da ste se upoznali, razumjeli i suglasili s našim Uvjetima korištenja te da prihvaćate pravila i uvjete navedene u njima. Ukoliko niste suglasni s Uvjetima korištenja, molimo Vas ne koristite ove stranice.

Za vrijeme korištenja i pristupanja stranicama bazzar.hr primjenjuju se navedeni Uvjeti korištenja, kao i svi pozitivni propisi Republike Hrvatske. Korisnici odgovaraju za svako postupanje protivno Uvjetima korištenja.

Prati me d.o.o. putem svoje Internet stranice na domeni Bazzar.hr pruža online uslugu pružanja informacijskih usluga, upravljanja sadržajem te provođenja financijskih transakcija. 

Stranica Bazzar.hr u vlasništvu je trgovačkog društva PRATI ME d.o.o. (u daljnjem tekstu: BAZZAR). BAZZAR zadržava pravo mijenjati izgled i sadržaj Uvjeta korištenja, kao i svih servisa i podstranica koje su njegov sastavni dio, bez obveze prethodne najave.

Kupci su dužni pri registraciji pročitati i suglasiti se s Uvjetima korištenja koji se primjenjuju na svaku sljedeću kupovinu sve do njihove izmjene, a o čemu će Kupci biti obaviješteni pri prvoj sljedećoj kupovini nakon izmjene. BAZZAR ne snosi nikakvu odgovornost zbog propuštanja Kupca da to učini. 

Ovim Općim uvjetima uređuju se odnosi između krajnjeg korisnika internetske stranice bazzar.hr (u daljnjem tekstu “Korisnik”) i BAZZAR u odnosu na uvjete i način naručivanja, cijene proizvoda, način plaćanja, raskid ugovora i povrat robe, dostavu, zaštitu tajnosti osobnih podataka i druga pitanja vezana za korištenje web-shopa Bazzar.hr i Internetsku kupovinu.

Korisnik može biti samo punoljetna poslovno sposobna fizička osoba te pravna osoba. Prihvaćanjem Općih uvjeta potvrđujete da ste ili stariji od 18 godina života ili maloljetnik s potpunom poslovnom sposobnošću i da ste u cijelosti sposobni prihvatiti ove Opće uvjete. 

Ugovor u ime i za račun maloljetnika te poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njegovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe samo ukoliko nisu lišene prava na raspolaganje svojom imovinom i prava na sklapanje pravnih poslova.

Za postupanje suprotno ovim odredbama PRATI ME d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost. 

bazzar.hr je platforma putem koje prodaju provjereni prodavači, a Prati me d.o.o. je posrednik između oglašivača-prodavatelja i kupca.

On-line kupovina je moguća samo uz prethodnu registraciju Korisnika. Korisnik je pri registraciji dužan dati točne i potpune osobne podatke, dok u suprotnom PRATI ME d.o.o. može Korisniku uskratiti daljnje korištenje web stranice Bazzar.hr.

Kao prijavljeni Korisnik www.bazzar.hr dobivate vlastiti korisnički račun (u daljnjem tekstu: Korisnički račun). BAZZAR savjetuje da nikome ne otkrivate podatke o Vašem Korisničkom računu. Isključivo ste odgovorni za održavanje tajnosti i sigurnosti Vašeg Korisničkog računa, te za sve aktivnosti koje se dogode na ili putem Vašeg Korisničkog računa. O svakoj zlouporabi Vašeg Korisničkog računa dužni ste bez odgađanja obavijestiti BAZZAR

Više o Uporabi i zaštiti osobnih podataka pročitajte ovdje.

Cijene

Istaknute cijene proizvoda su maloprodajne, sadrže iznos poreza na dodanu vrijednost te su izražene u kunama. Cijene su podložne promjenama. Istaknute cijene proizvoda ne sadrže cijenu troškova prijevoza, dostave ili poštanskih usluga koje se naplaćuju dodatno.

BAZZAR može po svojoj odluci određene proizvode ponuditi po akcijskoj cijeni odnosno u uz poseban popust koji je dostupan pod istim uvjetima svim Korisnicima ili samo točno specificiranoj skupini korisnika. Uvjeti akcijske prodaje poput trajanja akcijske prodaje, ograničenje količina robe, visina popusta i sl. bit će detaljno opisani na stranici proizvoda.

Nakon proteka roka akcijske prodaje, BAZZAR ne može primati narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.

Narudžba

Vašu narudžbu smatramo vašom ponudom za kupnju proizvoda iz vaše košarice. Kada izvršite narudžbu na BAZZAR-u primit ćete automatsku e-mail poruku o primitku vaše ponude za kupovinom. Automatska e-mail poruka nije i ne može se smatrati potvrdom narudžbe.

Prihvaćamo vašu ponudu za kupnjom i zaključujemo prodajni ugovor za proizvod koji ste naručili, kada vam pošaljemo e-mail s potvrdom narudžbe i potvrdom da smo vam poslali proizvod ("Potvrda otpreme"). 

Ako se vaša narudžba šalje u više od jednog paketa, za svako pakiranje možete dobiti zasebnu potvrdu dostavljanja, a svaka potvrda pošiljatelja i odgovarajuća otprema zaključit će zaseban prodajni ugovor između nas za proizvode navedene u toj potvrdi pri otpremi. Vaš ugovor je s tvrtkom Prati me d.o.o. Narudžbu možete otkazati za proizvod bez ikakvih troškova prije nego što pošaljemo Potvrdu prijema vezanu za taj proizvod.

U iznimnim situacijama na koje BAZZAR nije mogao utjecati, moguće je da proizvod ili više proizvoda iz vaše narudžbe nisu dostupni za isporuku sa skladišta prodavača i/ili su oštećeni na skladištu prodavača i/ili su oštećeni u dostavi, o čemu ćemo vas obavijestiti bez odgađanja, te ponuditi alternativni proizvod u istom cijenovnom razredu ili povrat novca ukoliko je uplata već izvršena.

Proces naručivanja na Bazzar.hr web trgovini je opisan ovdje: Kako kupovati na Bazzaru

Načini plaćanja

BAZZAR omogućuje kupnju odabranih proizvoda plaćanjem izravno putem interneta ili prilikom preuzimanja:  

1. Plaćanje gotovinom po primitku pošiljke

Opcija plaćanja prilikom preuzimanja (“pouzećem”) omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same isporuke na navedenoj adresi. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

2. Plaćanje kreditnim karticama

Visa, Mastercard, Maestro, Diners, American Express

Obročno plaćanje do 12 rata bez kamata:

MasterCard ili Visa karticama Zagrebačke banke, Visa ili Maestro karticama PBZ banke te Diners ili American Express kreditnim karticama. Minimalni iznos narudžbe za obročno plaćanje je 500 kn.

3. Virmansko plaćanje

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili putem banke, pošte, Fine ili sl.

Po zaprimljenoj uplati, obraditi ćemo vašu ponudu za kupnju.

NAPOMENA: za virmanske uplate, roba se isporučuje tek nakon što uplatu proknjižimo (prema izvodima iz banke - u pravilu, sljedeći radni dan), pa vas, isto tako molimo, da prethodno provjerite stanje pošiljke na broju telefona 01/4400 425

Jamstvo i servis

Ukoliko je predmet kupoprodaje obuhvaćen jamstvom ili sadrži tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu, isti će Kupcu biti dostavljeni uz kupljeni proizvod. 

Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz proizvod te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Ukoliko proizvod ima jamstvo te se na proizvodu pojavi kvar unutar jamstvenog roka Kupac je ovlašten izravno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu. 

Isporuka i dostava

Isporuka i dostava obavljaju se putem kurirske službe na način i pod uvjetima određenima važećim propisima za obavljanje usluge dostave. 

Vremenski rok raspoloživosti proizvoda naznačen je na svakom proizvodu. Proizvodi mogu imati različito vrijeme raspoloživosti. Ukoliko Kupac naruči više proizvoda od istog Oglašivača-prodavatelja, rok isporuke jednak je roku dostupnosti za proizvod s najdužim rokom isporuke.

Odgovornost za materijalne i pravne nedostatke

U slučaju da Kupac primjeti materijalne ili pravne nedostatke, dužan je bez odgađanja obavijestiti BAZZAR. BAZZAR će u skladu sa zakonom i pozitivnom poslovnom praksom Kupcu omogućiti: zamjenu, povrat proizvoda ili dodatni popust ovisno o želji Kupca.  

Povrat robe, trajanje i raskid ugovora

Kupac ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji u zakonskom roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Kupcu proizvod predan u posjed. 

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok za raskid ugovora počinje teći od dana kada je Kupcu predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe. U slučaju sklapanja ugovora kojemu je predmet digitalni sadržaj koji nije isporučen na tjelesnom mediju, rok za raskid ugovora počinje teći od dana sklapanja ugovora.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti BAZZAR o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora. Preuzmite obrazac za jednostrani raskid ugovora 

Kupac može jednostrano raskinuti ugovor tako da obrazac za jednostrani raskid ispuni i pošalje BAZZAR-u elektroničkim putem ili poštom na adresu. BAZZAR se u tom slučaju obvezuje bez odgađanja Kupcu dostaviti potvrdu o primitku izjave o raskidu u elektroničkom obliku. 

Kupac je dužan najkasnije u roku od 14 dana od Jednostranog raskida ugovora vratiti naručeni proizvod na adresu Oglašivača-prodavatelja, a BAZZAR se obvezuje najkasnije u roku od 14 dana Kupcu vratiti iznos svakog vraćenog proizvoda, osim u slučaju kada je proizvodu ili proizvodima umanjenja vrijednost koja je rezultat rukovanja odnosno korištenja proizvoda.

Sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

Korištenjem odnosno rukovanjem proizvoda smatra se svako korištenje koje trajno obilježava proizvod kao korišteni proizvod, primjerice: 

  • Za odjeću i obuću - nošenje (osim kratkotrajnog isprobavanja u čistom zatvorenom prostoru)
  • Za kuhinjske aparate - pripremanje hrane
  • Za bicikle, romobile, role, skateboardove - vožnja na otvorenom
  • Za alate - korištenje alata u njihovoj svrsi
  • Za uređaje za njegu tijela - brijanje, epiliranje, pranje zubi, ravnanje kose
  • Za bazene - punjenje vode

Kod specifičnih proizvoda za koje je potrebna montaža ili sastavljanje BAZZAR neće biti u mogućnosti izvršiti povrat nakon isprobavanja funkcionalnosti jer sama provjera funkcionalnosti proizvoda nepovratno mijenja stanje proizvoda.

Primjerice:

  • Klima uređaji (osim mobilnih klima uređaja)
  • Kamini, peći i sl.
  • Ugradbeni uređaji
  • Ugradbena rasvjeta
  • Namještaj na sastavljanje

Također, BAZZAR neće moći izvršiti povrat kupoprodajne cijene za elektroničke proizvode kojima se nepovratno umanjuje vrijednost pokretanjem uređaja, odnosno provjerom funkcionalnosti, primjerice: 

  • Mobiteli, tableti
  • Prijenosna ili stolna računala
  • Televizori, igrače konzole
  • Printeri

Kupac je dužan snositi izravne troškove povrata robe. 

BAZZAR je dužan izvršiti povrat ili djelomični povrat ukoliko je proizvodu umanjena vrijednost zbog korištenja/rukovanja, tek nakon što roba bude vraćena Oglašivaču-prodavatelju.

BAZZAR se obvezuje izvršiti povrat plaćenog istim sredstvom plaćanja kojim se koristio Kupac prilikom plaćanja osim ako Kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da Kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat. 

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ako je:

  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja BAZZAR-a a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave (npr. higijenski proizvodi, kozmetika, parfemi, hrana i sl.)
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja PRATI ME d.o.o.
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  • ugovor sklopljen na javnoj dražbi
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju

Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi, proizvod koji vraća dužan vratiti u originalnom pakiranju zajedno sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena. 

Kupac je dužan preuzeti kupljeni proizvod prilikom isporuke. Iznimno, u slučaju značajnijeg vidljivog nedostatka proizvoda koji Kupac opazi prilikom preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dostavljeni proizvod preuzeti i može odbiti primitak te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (npr. slomljen je dio, proizvod je ogreban u transportu), što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda bez korištenja, montaže odnosno stavljanja proizvoda u funkciju, a što je utvrđeno od strane ovlaštenog servisa – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili umanjenje cijene.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana.

 

Uz sve navedeno, a u vezi s jednostranim raskidom ugovora u zakonskom roku od 14 dana, također preporučamo:  

  • slika proizvoda prikazuju načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač. Slika ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga Bazzar.hr preporuča kupcu da detaljno pregleda karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici Bazzar.hr prilikom izbora proizvoda.
    • Nemojte preuzimati proizvod ako je ambalaža oštećena nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati BAZZAR-u 
    • Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže, smatrati će se da je preuzet prouzvod s neoštećenom ambalažom
  • ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte BAZZAR. Ako BAZZAR organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda. 
  • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda (postoci u tablici). U deklaraciji proizvoda koju dobivate uz proizvod su upute za otvaranje ambalaže bez oštećenja za tehničku robu.
  • pažljivo pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost (npr. aktivirajte uređaj na struju ili bateriju, pregledajte funkcionalnost igračke, pažljivo pregledajte knjigu, pregledajte peć ili kamin na način da provjerite otvaraju li se vrata pravilno, odgovara li ispušna cijev otvoru na peći i stoji li peć ili kamin stabilno, provjerite funkcionalnost auto gume i felge s vulkanizerom, pregledajte odgovara li krovna kutija ili nosač vašem vozilu kod ovlaštenog auto servisa) ali nemojte proizvod koristiti ili njime rukovati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda. 

Rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda te će BAZZAR postupati prema tablici "Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje originalne ambalaže vraćenog proizvoda".

Korištenjem odnosno rukovanjem proizvoda smatra se svako korištenje koje trajno obilježava proizvod kao korišteni proizvod, primjerice:

  • Za odjeću i obuću - nošenje (osim kratkotrajnog isprobavanja u čistom zatvorenom prostoru)
  • Za kuhinjske aparate - pripremanje hrane
  • Za bicikle, romobile, role, skateboardove - vožnja na otvorenom
  • Za alate - korištenje alata u njihovoj svrsi
  • Za uređaje za njegu tijela - brijanje, epiliranje, pranje zubi, ravnanje kose

Kod specifičnih proizvoda za koje je potrebna montaža ili sastavljanje BAZZAR neće biti u mogućnosti izvršiti povrat nakon isprobavanja funkcionalnosti jer sama provjera funkcionalnosti proizvoda nepovratno mijenja stanje proizvoda.Primjerice:

  • Klima uređaji (osim mobilnih klima uređaja)
  • Kamini, peći i sl.
  • Ugradbeni uređaji
  • Ugradbena rasvjeta
  • Namještaj na sastavljanje 

Također, BAZZAR neće moći izvršiti povrat kupoprodajne cijene za elektroničke proizvode kojima se nepovratno umanjuje vrijednost pokretanjem uređaja, odnosno provjerom funkcionalnosti, primjerice: 

  • Mobiteli, tableti
  • Prijenosna ili stolna računala
  • Televizori, igrače konzole
  • Printeri

Preporučamo Kupcima da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktira ovlašteni servis jer proizvođači u pravilu osporavaju prava iz jamstva za svaki proizvod koji je neovlašteno montiran/pušten u rad.

U pojedinim proizvodima iz kategorije bijele tehnike koji za svoj rad koriste vodu (npr. perilice rublja) nakon testiranja u procesu proizvodnje može ostati manja količina vode. Takve proizvode ostavite do trenutka montaže na podlozi koja ne upija vodu.  

Uređaji za profesionalnu upotrebu su posebno označeni. Uređaji koji nemaju posebnu oznaku nisu predviđeni za profesionalno korištenje i nije ih preporučljivo koristiti u profesionalne svrhe jer kvar proizašao iz profesionalne upotrebe u tom slučaju nije pokriven jamstvom. BAZZAR neće moći preuzeti odgovornost niti trošak prouzrokovan postupanjem kupca protivno ovoj obavijesti ukoliko ovlašteni servis utvrdi da se radi o opisanoj vrsti kvara.  

 

BAZZAR utvrđuje uvjete povrata - postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.  

Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje originalne ambalaže vraćenog proizvoda

Kategorija proizvoda Neoštećena ambalaža Oštećena ambalaža  Bez  orginalne ambalaže
Informatika
Dodaci za računala 0% 5% 20%
Monitori 0% 5% 20%
Mrežna oprema 0% 5% 20%
Periferija 0% 5% 20%
Pohrana podataka 0% 5% 20%
Printeri 0% 5% 20%
Grafičke kartice 0% 5% 20%
Hladnjaci 0% 5% 20%
Kučišta 0% 5% 20%
Matične ploče 0% 5% 20%
Memorijski moduli 0% 5% 20%
Napajanja 0% 5% 20%
Tvrdi disk 0% 5% 20%
Procesori 0% 5% 20%
Software Nema povrata temeljem zakona
Tablet računala 0% 5% 20%
Prijenosna računala 0% 5% 20%
Stolna računala 0% 5% 20%
Elektronika
Audio video 0% 5% 20%
Auto audio i navigacija 0% 5% 20%
Baterije, punjači i žarulje 0% 5% 30%
Fotoaparati i video kamere 0% 5% 20%
Mobiteli 0% 5% 20%
Televizori 0% 5% 20%
Igrače konzole 0% 5% 20%
Igrice Nema povrata temeljem zakona
Auto oprema
Auto gume 0% 50% 50%
Felge 0% 10% 20%
Krovne kutije, nosači i sl. 0% 10% 20%
Ostalo - blister pakiranje 0% 20% 20%
Ostalo - kutije 0% 10% 20%
Dom i vrt
Električni alati 0% 10% 20%
Motorni alati 0% 10% 20%
Ručni alati 0% 10% 20%
Peći i kamini 0% 10% 20%
Kupaonska galanterija 0% 10% 20%
Klima uređaji
Split sustavi 0% 10% 20%
Mobilne klime 0% 10% 20%
Oprema i dodaci 0% 10% 20%
Bijela tehnika i mali kućanski aparati
Veliki kućanski aparati 0% 10% 20%
Mali kućanski aparati 0% 10% 20%
Knjige 0% 0% 0%
Udžbenici 0% 0% 0%
Uredski i školski pribor
Školske torbe/pernice 0% 10% 20%
Školski i uredski pribor (olovke, geometrija..) 0% 10% 20%
Ostalo
Igračke  0% 10%
20%
Baby oprema  0% 10%
20%
Hrana i delikatese  Nema povrata temeljem zakona
Kozmetika  Nema povrata temeljem zakona
Parfemi  Nema povrata temeljem zakona
Ostala zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje Nema povrata temeljem zakona
Moda 0% 10% 20%
Sport  0% 10%
20%
Ostalo Ovisi o procijeni službenog servisa ili dobavljača

Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje vraćenog proizvoda

Informatika

Proizvod orginalno zapakiran Proizvod nije korišten, ali isprobana funkcionalnost Proizvod korišten ili oštećen
Dodaci za računala 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Monitori 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Mrežna oprema 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Periferija 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Pohrana podataka 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Printeri 0% 50% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Grafičke kartice 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Hladnjaci 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Kučišta 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Matične ploče 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Memorijski moduli 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Napajanja 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Tvrdi disk 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Procesori 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Software Nema povrata temeljem zakona
Tablet računala 0% 10% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Prijenosna računala 0% 10% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Stolna računala 0% 10% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Elektronika
Audio video 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Auto audio i navigacija 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Baterije, punjači i žarulje 0% 20% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Fotoaparati i video kamere 0% 5% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Mobiteli 0% 10% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Televizori 0% 10% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Igrače konzole 0% 10% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Igrice Nema povrata temeljem zakona
Auto oprema
Auto gume 0% 0% 30%
Felge 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa/Ekupi
Krovne kutije, nosači i sl. 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa/Ekupi
Ostalo - blister pakiranje 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa/Ekupi
Ostalo - kutije 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa/Ekupi
Dom i vrt
Električni alati 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Motorni alati 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Ručni alati 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Peći i kamini 0% 100% 100%
Kupaonska galanterija 0% 100% 100%
Klima uređaji
Split sustavi 0% 100% 100%
Mobilne klime 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Oprema i dodaci 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Bijela tehnika i mali kućanski aparati
Veliki kućanski aparati 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Mali kućanski aparati 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa
Knjige
Knjige 0% 0% 100%
Udžbenici 0% 0% 100%
Uredski i školski pribor
Školske torbe/pernice 0% 0% 100%
Školski i uredski pribor (olovke, geometrija..) 0% 0% 100%
Ostalo
Igračke 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa ili dobavljača
Baby oprema 0% 0% Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa ili dobavljača
Delikatese/ Dodaci prehrani i hrana Nema povrata temeljem zakona
Kozmetika Nema povrata temeljem zakona
Parfemi Nema povrata temeljem zakona
Ostala zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje Nema povrata temeljem zakona
Moda 0% 0% 100%
Sport
0% 0% 100%
Ostalo Ovisi o procijeni službenog servisa ili dobavljača

Direktiva o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.